Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van 6cgroep10 - WaarBenJij.nu Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van 6cgroep10 - WaarBenJij.nu

Parijs

Door: Britt en Gabi

05 Januari 2016 | Frankrijk, Parijs

Wij zijn Britt en Gabi, we zijn 9 jaar oud en we houden van reizen. We hebben voor deze plek gekozen omdat: het is een mooie plek, je kan er heel leuk shoppen en je kan er lekker eten. We gaan op zondag 21 februari, we gaan er twee weken naar toe. We willen de Eiffeltoren zien, de Eiffeltoren is een groot soort gebouw, die heeft 3 verdiepingen en de ontwerper van de Eiffeltoren heet Gustave Eiffel en hij was af op 15 maart 1889 daarna gaan we naar de Notre-dam van Parijs. daar luiden de klokken van notre-dam.
en naar het museum Louvre daar willen we het beroemde schilderij de Mona Lisa zien, we willen ook nog naar de grootste shopwinkel want wij houden van shoppen en vooral lekker eten. We gaan met het vliegtuig 1e klasse. wist je dat